Piackutatás

Biztosítjuk márkád növekedéséhez szükséges információkat.

Brand Marketing

Egy széleskörű szolgáltatási választékot kínálunk partnereink számára.

Value-Added Disztribúció

Folyamatosan dolgozunk azon, hogy segítsük növelni a márkád piaci potenciálját visszajelzéseinkkel és ötleteinkkel.

Value-Added Disztribúció

Mi nem csupán dobozmozgatók vagyunk. Átérezzük a márkád értékeit és a proaktív és reaktív kommunikáció fontosságát. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy segítsük növelni a márkád piaci potenciálját visszajelzéseinkkel és ötleteinkkel.

Büszkén vállaljuk a márkád képviseletét a Közép- és Kelet-Európai régióban.

Minden üzleti aspektusáról gondoskodunk a márkádnak a régióban, ellentétben a normál disztribúciós cégekkel. Ők csak a termékeid logisztikáját intézik, biztosítanak egy korlátozott értékesítési csatornát, ahol értékesítik a termékeket, ezeken kívül a hagyományos disztribútorok nem tudnak sokkal több mindent kínálni.

Az egyediségünk a partnerink számára kínált szolgáltatások sokszínűségéből ered:

  1. 1. Az összes szükséges dokumentum lokalizációja minden országban, az adott ország
    követelményeinek megfelelően
    2. Termékcímek, leírások és értékesítési adatlapok anyanyelvi fordítása
    3. Termékadatbázis kezelése

    4. Termékfotók
    5. Visszajelzések a fejlesztésekhez

  1. Csatorna kezelése
  2. Kiemelt partnerek kezelése
  3. Árazás
  4. Piaci integritás menedzsment
  5. Retail szortimentkezelés
  1. Szociális média
  2. PR
  3. Online Display
  4. Üzletek – polcszerviz
  5. Események és konferenciák
  1. Hatékony logisztika egész Európában
  2. Gyors szállítmányozás a Közép- és Kelet-Európai régióban, kihasználva Magyarország jó
    elhelyezkedését
  3. Költséghatékony logisztika Észak-Amerikából és Kínából is
  1. Teljes körű értékesítés utáni tevékenységek, beleértve a tesztelést és szervizelést is.

Piackutatás

A piackutatás sosem áll meg, hogy mindig naprakészek legyünk a jelenlegi piaci igényekkel, a jelenlegi trendekkel és a lehetséges jövőbeli trendekkel kapcsolatban.

Mindig ragaszkodunk az említett állításhoz, partnereink megbízhatnak tudásunkban és ítélőképességünkben a régióval kapcsolatban, így együtt mindig lépéselőnyben lehetünk a versenytársakkal szemben.

1. Lépés

Információt gyűjtünk azokról a kategóriákról, amelyekben a márka jelen van azokból az országokból, ahol értékesítési csatornáink vannak.

Feldolgozzuk a gyűjtött adatokat, az eredmények tartalmazni fogják az alábbi információkat:

2. Lépés

Az összeállított adatbázis együtt elemezzük a gyártóval. Az elemzés eredményei tartalmazzák, de nem korlátozódnak az alábbi információkra:

3. Lépés

Az évek alatt megszerzett átfogó tudás alapján létrehozunk egy üzleti tervet az együttműködés első 12 hónapjára, valamint egy rövid távú üzleti terv vázlatot a második és harmadik évre. Ez a terv tartalmazza:

4. Lépés

Az üzleti tervben kitűzött eredmények eléréséhez gyakran kell ellenőriznünk az eredményeket. Ezeket az ellenőrzéseket együtt végezhetjük el a márkával, de a szokásos időzítésünk a következő:

Brand Marketing

Egy széleskörű szolgáltatási választékot kínálunk partnereink számára.

Social Media

Brand Marketing

Több különböző Social Media platformot menedzselünk a forgalmazott márkainknak. A hazai platformokat a saját Marketing részlegünk, minden más országban a helyi szub-disztribútorunk vagy egy általunk kiválasztott és megbízott ügynökség kezeli.

Awesome Image

PR Kampány

Brand Marketing

Több, regionálisan ismert és elismert marketing ügynökségekkel dolgozunk együtt, ezzel sokoldalú kommunikációs lehetőséget biztosítunk a gyártóink számára.

Display

Brand Marketing

Ezen ügynökségek segítségével célközönségnek releváns oldalakon jellennek meg a hirdetések, ezzel segítve a retail partnereket az értékesítésben, a márkát a vásárlók elérésében.

Awesome Image

Üzletek

Brand Marketing

Kiemelt partnereinknek árukihelyezési irányvonalakat (planogram) biztosítunk, esetenként polcszervizzel kisérve.

Események és konferenciák

Brand Marketing

Gyártóink számára számos eseti marketing lehetőséget biztosítunk, ezek közül az egyik legkiemelkedőbb a rendezvényeken / találkozókon való részvétel, ahol a célközönség jobban meg tud ismerkedni a termékekkel.