Egy széleskörű szolgáltatási választékot kínálunk partnereink számára.
Folyamatosan dolgozunk azon, hogy segítsük növelni a márkád piaci potenciálját visszajelzéseinkkel és ötleteinkkel.
Mi nem csupán dobozmozgatók vagyunk. Átérezzük a márkád értékeit és a proaktív és reaktív kommunikáció fontosságát. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy segítsük növelni a márkád piaci potenciálját visszajelzéseinkkel és ötleteinkkel.
Büszkén vállaljuk a márkád képviseletét a Közép- és Kelet-Európai régióban.
Minden üzleti aspektusáról gondoskodunk a márkádnak a régióban, ellentétben a normál disztribúciós cégekkel. Ők csak a termékeid logisztikáját intézik, biztosítanak egy korlátozott értékesítési csatornát, ahol értékesítik a termékeket, ezeken kívül a hagyományos disztribútorok nem tudnak sokkal több mindent kínálni.
Az egyediségünk a partnerink számára kínált szolgáltatások sokszínűségéből ered:
1. Az összes szükséges dokumentum lokalizációja minden országban, az adott ország
követelményeinek megfelelően
2. Termékcímek, leírások és értékesítési adatlapok anyanyelvi fordítása
3. Termékadatbázis kezelése
4. Termékfotók
5. Visszajelzések a fejlesztésekhez
A piackutatás sosem áll meg, hogy mindig naprakészek legyünk a jelenlegi piaci igényekkel, a jelenlegi trendekkel és a lehetséges jövőbeli trendekkel kapcsolatban.
Mindig ragaszkodunk az említett állításhoz, partnereink megbízhatnak tudásunkban és ítélőképességünkben a régióval kapcsolatban, így együtt mindig lépéselőnyben lehetünk a versenytársakkal szemben.
Információt gyűjtünk azokról a kategóriákról, amelyekben a márka jelen van azokból az országokból, ahol értékesítési csatornáink vannak.
Feldolgozzuk a gyűjtött adatokat, az eredmények tartalmazni fogják az alábbi információkat:
Az összeállított adatbázis együtt elemezzük a gyártóval. Az elemzés eredményei tartalmazzák, de nem korlátozódnak az alábbi információkra:
Az évek alatt megszerzett átfogó tudás alapján létrehozunk egy üzleti tervet az együttműködés első 12 hónapjára, valamint egy rövid távú üzleti terv vázlatot a második és harmadik évre. Ez a terv tartalmazza:
Az üzleti tervben kitűzött eredmények eléréséhez gyakran kell ellenőriznünk az eredményeket. Ezeket az ellenőrzéseket együtt végezhetjük el a márkával, de a szokásos időzítésünk a következő:
Egy széleskörű szolgáltatási választékot kínálunk partnereink számára.
Brand Marketing
Több különböző Social Media platformot menedzselünk a forgalmazott márkainknak. A hazai platformokat a saját Marketing részlegünk, minden más országban a helyi szub-disztribútorunk vagy egy általunk kiválasztott és megbízott ügynökség kezeli.
Brand Marketing
Több, regionálisan ismert és elismert marketing ügynökségekkel dolgozunk együtt, ezzel sokoldalú kommunikációs lehetőséget biztosítunk a gyártóink számára.
Brand Marketing
Ezen ügynökségek segítségével célközönségnek releváns oldalakon jellennek meg a hirdetések, ezzel segítve a retail partnereket az értékesítésben, a márkát a vásárlók elérésében.
Brand Marketing
Kiemelt partnereinknek árukihelyezési irányvonalakat (planogram) biztosítunk, esetenként polcszervizzel kisérve.
Brand Marketing
Gyártóink számára számos eseti marketing lehetőséget biztosítunk, ezek közül az egyik legkiemelkedőbb a rendezvényeken / találkozókon való részvétel, ahol a célközönség jobban meg tud ismerkedni a termékekkel.